LOGO

Dünya'nın en yüksek dağı Everest'e iki kez bisikletle tırmanan ilk dağcı ünvanına sahip Muharrem Aydın Irmak'ın, kişisel marka iletişimi çerçevesinde Proje Bazlı PR'ı yapılmıştır.

Muharrem Aydın Irmak'ın, Everest başarısından sonra kaleme aldığı Everest kitabı ile Taksim'den İslamabad'a bisikletle yolculuğunun da içinde olduğu dünyanın yükseklikte ikinci, zorlukta birinci dağı K2'ye yine bisikletle tırmanmasını konu alan "Gezi Bisikleti PR projesi" üretilmiştir.

Gezi Bisikleti Projesi, Irmak'ın, Everest kitabından elde edilen gelirle dağ köylerinde yaşayan yoksul çocuklara bisiklet hediye edilmesinden oluşmaktadır. Projenin sürdürülebilirliğinin, K2'den ve planlanan yeni zirvelerin kitap ve belgesel projelerinin gelirleriyle sağlanması öngörülmüştür.

2 aylık sürede yazılı basında 46 haber, TV'de de ana haberler ve canlı yayınların da yer aldığı 35 adet kayıt yer almıştır.